Ik heb door te googlen dit forum gevonden
Niet dat ik specifiek naar bepaalde kennis of onderdelen op zoek ben, maar ik ben sinds vorige week eigenaar van een Series III - nog even puzzelen hoe ik hier een plaatje neer zet
Theoretisch hoef ik niks aan de Series III te doen, ondanks dat het een oud beestje is dat met de hand overgeschilderd is van de safari-kleur naar een soort van British Racing Green lijkt het er tot nu toe op dat de LaRo in redelijk goede staat is.
De LaRo komt van origine uit België - en is sinds een klein half jaar in Nederland. Er zit nog anderhalf jaar APK op (nee, ik maak me geen illusies)
Mijn eerste project aan deze LaRo zal het opknappen en organiseren van de elektrische bedrading in de motorruimte zijn.
Hier zijn nogal wat draden vervangen (of bijgeplaatst) voor vreemde kleuren - en ook de "routing" van de draden is enigszins bizar te noemen.
Vraagje: als ik zelf een kabelboom zou maken - is deze dan met plastic- of stoffen- tape omwikkelt?
Verder hoop ik er veel rijplezier mee te hebben, hier in The Dutch Mountains, daar is deze tenslotte voor aangeschaft
Groeten,
Olaph