Dag allen, mijn naam is wijgert gooijer en ik heb sinds kort een landrover 90 aangeschaft om hem te strippen en weer op te bouwen. uiteraard loop ik tegen wat dingen aan.
op dit moment is de opbouw er bijna af maar krijg ik de auto niet meer verplaatst. het lijkt of hij in de versnelling staat maar dat staat hij niet. wel een soort vrijloop van cm of 15 en daarna loopt hij ergens tegen aan . iemand enig idee?
vr gr, Wijgert
even voorstellen met gelijk een vraag
-
Wijgert Gooijer
- Erik Peters
Re: even voorstellen met gelijk een vraag
Handrem?
Groet,
Erik.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
-
Wijgert Gooijer
idd de handrem die vast zat.. bedankt !
- Erik Peters
Bedankt voor de terugkoppeling!
Het kan zijn dat de nylon mantel om de binnenkabel deels opgestroopt zit waardoor de binnenkabel niet goed heen en weer schuift door de buitenkabel. Bij mijn 110 (300 Tdi) al eens meegemaakt.
Groet,
Erik.
Het kan zijn dat de nylon mantel om de binnenkabel deels opgestroopt zit waardoor de binnenkabel niet goed heen en weer schuift door de buitenkabel. Bij mijn 110 (300 Tdi) al eens meegemaakt.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Terug naar “Nieuw op het forum”