nieuw lid en meteen curieus

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
lene

nieuw lid en meteen curieus

Berichtdoor lene » 19 Feb 2019, 20:01

Hallo,
Ik ben Lene, 26 jaar woonachtig in Belgiê.
Ik ben volledig verliefd op de uitstraling van de evoque. Daarmee dat ik de laatste tijd nogal op zoek ben naar informatie van de evoque.
Dit zal sowieso een 2de hand wagen worden maar hoe meer ik deze auto op aan het zoeken ben hoe meer ik mensen tegen kom die er technische problemen mee hebben. Hierbij wou ik graag meer informatie vergaren bij mensen die in de Benelux wonen.
Heeft u een evoque kunt u mij dan de positieve en negatieve kanten zeggen van deze auto, waar ik voor moet opletten en welk model eigenlijk het beste is. Ik had graag een 4X4 gewild maar is dit een meerwaarde?
En beste deze bij de garage kopen in verband met de garantie?
Ik ben in ieder geval op zoek naar een handgeschakelde.
Alvast bedankt! :D :D

Mvg Lene
Laatst gewijzigd door lene op 20 Feb 2019, 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
1ste auto : ford fiesta mk7 2012-...

fenix2

Re: nieuw lid en meteen curieus

Berichtdoor fenix2 » 20 Feb 2019, 09:52

Hallo Lene,

Welkom hier :)
Over de Evoque komt hier op het forum weinig voorbij. Mijn vermoedden is dat dat komt omdat ze vooral als lease auto gereden worden en pas tamelijk recent naar de 2e hands markt doordruppelen.

Zojuist heb ik even op een ander forum gekeken (blacklandy in Duitsland) en daar komt er wel iets voorbij over de evoque, maar ook niet heel veel.

Overigens weet ik dat er binnen de LRCH in ieder geval 1 lid is met een evoque die er ook mee naar offroad dagen is geweest.

Veel plezier met je research :)
gr. Fenna

edit: Ik kom er net achter dat er ook een duitstalig evoque forum is waar wat meer gebeurt.
Afbeelding

lene

Berichtdoor lene » 20 Feb 2019, 10:05

fenix2 schreef:Hallo Lene,

Welkom hier :)
Over de Evoque komt hier op het forum weinig voorbij. Mijn vermoedden is dat dat komt omdat ze vooral als lease auto gereden worden en pas tamelijk recent naar de 2e hands markt doordruppelen.

Zojuist heb ik even op een ander forum gekeken (blacklandy in Duitsland) en daar komt er wel iets voorbij over de evoque, maar ook niet heel veel.

Overigens weet ik dat er binnen de LRCH in ieder geval 1 lid is met een evoque die er ook mee naar offroad dagen is geweest.

Veel plezier met je research :)
gr. Fenna

edit: Ik kom er net achter dat er ook een duitstalig evoque forum is waar wat meer gebeurt.

Dank je voor de reactie! Ik ga meteen daar eens kijken .
Dus het ligt niet aan mij dat er niet veel over te vinden is hehe..
Mvg Lene
1ste auto : ford fiesta mk7 2012-...

Edward

Berichtdoor Edward » 20 Feb 2019, 11:55

Weet ook niks van deze modellen maar ik vermoed dat ie zo'n techniek deelt met de Freelander II en die is gewoon heel betrouwbaar en voordelig gebleken. In het Kompas van Rob staat ie ook niet vermeld.
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

atilgen

Berichtdoor atilgen » 21 Feb 2019, 20:47

Welkom op het forum.
Zoals al gezegd, er zullen denk ik niet veel Evoque bezitters op dit forum zitten.
Hij deelt inderdaad veel onderdelen met de Freelander II.
En die zijn redelijk betrouwbaar, ik heb er in ieder geval weinig problemen mee gehad.
Ik heb de Evoque een aantal keren als vervangende auto gehad, en moet zeggen dat deze best wel lekker rijdt.
Defender 130 TD5
88 Series III diesel

Terug naar “Nieuw op het forum”