OttoVink schreef:Edward schreef:petersb schreef:Heb iets soortgelijks gehad. Uiteindelijk bleek de erg-klep te blijven hangen. Dit door een verstopt slangetje van de vacuumstuuring. Probeer maar eens de vacuumslangetjes van de egr-klep te trekken en kijken wat ie dan doet.
Allerlei kenners en specialist bij gehad, maar niemand die dit kon vinden
Bij een Td5????? Daar kun je de egr gewoon afhalen zonder uit te programmeren of wat dan ook. Hoe zou daar de motor van af moeten slaan?
Als de klep om wat voor reden dan ook dicht blijft staan slaat de motor wel af.
Wordt wel een gesprek waar TS niks aan heeft maar ik dacht dat de EGR bij vollast en stationair sowieso dicht staat. Dus als ie niet open zou gaan slaat je motor echt niet af. Los van het feit dat 75% van alle EGR's in Td5 blokken afgedopt zijn met een plaatje zonder verder wat dan ook te verwijderen. Dus die gaan nooit open..........
Zal wel weer wat missen. Niet dat TS daar wat aan heeft.....