Bij dezen doe ik mijn voorstel ronde.
Ik ben Sander, 38 jaren oud en kom uit Hilversum. Ik ben getrouwd en heb een zoon van 10 en dochter van 7.
Ik werk al 14 jaar bij KLM. Ooit als monteur begonnen maar sinds 13 jaar al op kantoor.
Wij houden er met zijn allen van om lekker de natuur in te trekken. En kort geleden hebben we besloten dat we dit ook vaker buiten Nederland zouden willen gaan doen. Het idee is ontstaan om te kijken of we het kunnen realiseren om een hiervoor geschikte auto aan te schaffen, daktent(en) er op te plaatsen en hiermee Europa te gaan verkennen. We willen kijken of we augustus 2019 de eerste rit in onze eigen auto richting Noorwegen kunnen maken. Geeft ons nog zo'n 10 maanden de tijd om alles te regelen.
Een Land rover lijkt mij tot nu toe de juiste auto voor de job. (Twijfel nog tussen Defender/Discovery) Met een camper kun je sommige onverharde wegen niet nemen en vandaar dat ik uitkom op dit soort auto's.
Alleen mijn kennis qua dit soort auto's is beperkt en dan kom je toch al gauw uit op dit soort forums waar andere enthousiastelingen je vaak graag info/hulp geven.
De vragen ed welke ik heb zullen jullie vast binnenkort eens zien verschijnen. Voor nu eerst even netjes voorgesteld.
Groetjes Sander
Edit: Info werk toegevoegd