Met veel plezier zijn ik en mijn echtgenote de afgelopen 4 weken met onze Defender 110 (Ex-Tec Camper, bouwjaar 2006) door Europa gereisd. Wij hadden bij ons huis in Aruba al een militaire Defender uit 1986 (met nieuwer 200Tdi blok), en worden telkens blijer van het rijden in deze auto’s. Na een gesprek met LR fans uit Zwitserland (die wij troffen in Zuid Duitsland bij het bedrijf Ex-Tec dat de hefdaken maakt, ben ik lid geworden van jullie club. Deze blijkt goed bekend te staan (ook internationaal kennelijk).
Vandaag hebben wij in Nederland een Defender 2008 (puma) opgehaald bij ee vakgarage; deze wordt voor de dagelijkse boodschappen.
Het waarschuwingsbord bij de parkeergarage in ons appartement heb ik met Tie-wraps (dank aan MarcS voor de verbeterde spelling

) een paar centimer verhoogd, zodat het dak daar niet meer tegenaan komt - en de 202cm hoge Defender kan worden geparkeerd.
Wij hopen op nog veel prachtige rij-momenten en zullen de website van de LRCH in de gaten houden voor evenementen en goede tips en informatie.