Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Ben de trotse eigenaar van een Defender 110 TD 5 uit 2005. Het is mijn enige auto en ben dol
op haar. Ik rijd met haar naar Spanje en ze heeft me eigenlijk nooit in de steek gelaten wel meerdere onderdelen al laten vervangen. Nu hoorde ik op de terug weg een raar geluid , lang verhaal. De tussenbak moet vervangen worden. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou graag willen weten welke erin ligt. Dank je!
Kennismaking met probleem
Re: Kennismaking met probleem
Leesvoer: https://www.ashcroft-transmissions.co.u ... boxes.html
In een Defender zit een LT230 met 1:1.410 ratio.
In een Defender zit een LT230 met 1:1.410 ratio.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
-
Landmarcs
Edward schreef:In een Defender zit een LT230 met 1:1.410 ratio.
Afhankelijk van je wensen en van het gebruik kan je overwegen om een tussenbak met Disco ratio te kiezen.
Al je "high" versnellingen worden er een halve-versnelling hoger door, "low" blijft hetzelfde.
Groeten MarcS
Landmarcs schreef:Edward schreef:In een Defender zit een LT230 met 1:1.410 ratio.
Afhankelijk van je wensen en van het gebruik kan je overwegen om een tussenbak met Disco ratio te kiezen.
Al je "high" versnellingen worden er een halve-versnelling hoger door, "low" blijft hetzelfde.
Groeten MarcS
Afhankelijk van je wensen kun je heul veul aanpassen.
Edward van Vugt
Dank jullie! Fijn om weer wat over de defender te leren. Ik overweeg om zelf wat meer te gaan leren over klussen aan mijn auto. Iemand tips voor een cursus?
Terug naar “Nieuw op het forum”