FreelanderII - eigenaar die wat adviezen nodig heeft

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
robbiehlm

FreelanderII - eigenaar die wat adviezen nodig heeft

Berichtdoor robbiehlm » 16 Aug 2018, 21:38

Hallo,
Mijn naam is Robbert en ik ben al een jaar of 7 de blije eigenaar van een Freelander 2. Heerlijke auto en na 225.000 KM nog steeds blij. Binnenkort ga ik emigreren en heb besloten dat ik de auto mee ga nemen naar mijn nieuwe verblijfplaats.
Omdat de auto inmiddels toch wel problemen begon te vertonen (kapotte airco, kapot differentieel en wat achterstallig onderhoud) heb ik besloten de auto eens goed onder handen te laten nemen door een garagebedrijf die hem weer helemaal 'als nieuw' heeft gemaakt.
Over een paar maanden gaat hij in de container en dan hoop ik er nog heel lang heel veel plezier van te hebben.

Al heel lang heb ik een vreemd elektrisch probleem met de auto en dat lijkt maar niet opgelost te kunnen worden. Inmiddels ben ik een beetje wanhopig geworden en daarom heb ik me hier aangemeld omdat ik graag wat advies over dit probleem wil hebben. Wie weet helpt dat om mijn auto weer wat betrouwbaarder te maken. Die vraag zal ik posten in een ander topic.

Robbert

Terug naar “Nieuw op het forum”