Ik zal me even voorstellen voordat ik jullie ga lastig vallen met allemaal (voor mij) lastige vragen.
Sinds gisteren ben ik trotse eigenaar van een land rover freelander hardtop uit 1999 met een 1.8I motor
Om eerlijk te zijn heb ik de auto gekocht om alleen mee op vakantie te aan en hierna weer te verkopen. Dit gaat na 1.5 dag cruizen dus niet meer gebeuren.
Ik en mijn vriendin hebben deze aangeschaft omdat onze andere auto's op dit moment het niet toe laten om vere reizen te gaan maken.
We zijn 12 jaar geleden begonnen met een VW bsuje uit 1971. Hier werd al snel een kever aan toegvoegd. Met de bus hebben we voor langere tijd meerdere malen vere reizen gemaakt met de surfboard op het dak. Zo zijn we afgelopen zomer 2 maanden in portugal geweest en het jaar daarvoor rondje balkan (servie, masadonië, montenegro, albanie, bosnie en nog een stel landen erbij. Omdat de bus nu klaar gemaakt wordt om over 2 jaar een reis van 3 jaar te gaan maken hebben we besloten een LAND ROVER te kopen. Lekker de bergen in gaan leek ons een nieuwe uitdaging.
Aankomende zomer willen we ermee richten Polen en Oekraine gassen.
Echter moeten er nog wat kleine dingen mee gebeuren. Zo gaat het achterraam niet open, werkt de koelfan niet, en nog wat kleine niet noodzakelijke dingen. We hebben nog 40 dagen om dit te maken dus dat zal wel goed komen met jullie hulp
Het echt een keer off road rijden is een droom voor me maar erg spannend om te doen. We wonen aan strand in Katwijk en hebben toestemming hem hier een keer te testen voor de zeil vereniging waar we lid van zijn.
Als we na een maand nog steeds zo blij zijn als een kind als nu met de land rover moeten we maar lid worden van de club. Ben dan alleen een beetje bang dat we de losers zijn met een freelander in plaats van een dikke land rover.. maar ach, het budget liet het niet toe om een oude te kopen..