Beste forumleden,
Ik heb 10 jaar geleden een defender 110 stationwagon 300tdi gekocht in Spanje. IK heb de auto in de eerste jaren gerestaureerd en er nu bijna 350k mee gereden door heel Europa.
Afgelopen week is mjjn geliefde defender uit onze gemeenschappelijke parkeer garage gestolen. De auto komt uit 1995, kenteken 85-GFL-2, kleur wit. De auto heeft zwart traanplaat op de wings en langs de deuren. Er zitten niuewe Puma donker grijs leren/stof stoelen in met twee bankjes achterin. Voorop zit een bullbar en een snorkel. Ik heb foto's bijgevoegd, de roofrack en de achterbank hoes zaten er tijdens de diefstal niet meer op.
De auto is door drie jonge gasten op dinsdag 24 april om 2:27 uit de garage gestolen in Amsterdam. Ze hadden de auto binnen 4 minuten buiten, lijkt een proffesioneel geroganiseerde diefstal.
Mocht iemand iets zien, tegenkomen of tips hebben dan hoor ik graag. Ik hoop dat Defenders niet Engeland achterna gaan qua diefstallen,
Groetjes,
René
Voorstellen en Defender 110 gestolen
-
renevisser72
Voorstellen en Defender 110 gestolen
- Bijlagen
-
- Defender 2.jpg (76.86 KiB) 2284 keer bekeken
-
- Defender 1.jpg (74.77 KiB) 2284 keer bekeken
Re: Voorstellen en Defender 110 gestolen
Rene,
Wat staat er op de sticker op de ruit rechtsachter?
Kan 'n aanknopingspunt of uniek kenmerk zijn.
Sterkte,
Louis
Wat staat er op de sticker op de ruit rechtsachter?
Kan 'n aanknopingspunt of uniek kenmerk zijn.
Sterkte,
Louis
-
Landmarcs
renevisser72 schreef:....
De auto is door drie jonge gasten op dinsdag 24 april om 2:27 uit de garage gestolen in Amsterdam. Ze hadden de auto binnen 4 minuten buiten, lijkt een professioneel georganiseerde diefstal.
...
Dag René,
Een trieste binnenkomer.
Een wellicht domme vraag zo achteraf: Zat er een alarm en/of start-onderbreker op de auto ?
Groeten MarcS
Landmarcs schreef:renevisser72 schreef:....
De auto is door drie jonge gasten op dinsdag 24 april om 2:27 uit de garage gestolen in Amsterdam. Ze hadden de auto binnen 4 minuten buiten, lijkt een professioneel georganiseerde diefstal.
...
Dag René,
Een trieste binnenkomer.
Een wellicht domme vraag zo achteraf: Zat er een alarm en/of start-onderbreker op de auto ?
Groeten MarcS
Al zat het erop. Een Def is zo makkelijk open te maken en een 300Tdi is zo makkelijk van alternatieve bedrading te voorzien dat dat hooguit 10 minuten vertraging geeft.
Blijft gewoon erg balen voor TS
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Terug naar “Nieuw op het forum”