Sinds vorige week ben ik eigenaar van een Landrover 88, series II uit 1970. Hij rijdt, rammelt, piept en kraakt dus helemaal goed. Waarom deze auto? Tsja als 2e auto naast de leasewagen van mijn vrouw kon ik voor veilig gaan met iets van een toyota yaris ofzo, maar mijn gevoel heeft het gewonnen van mijn ratio. Of misschien een midlife-crisis, maar whatever, hij staat in de schuur
Kort voorstellen; ik kom uit Elst (gld), getrouwd en 3 kids en veel te weinig verstand van autotechniek om een oldtimer te rijden. Gelukkig een handige schoonvader, die gek is van Duitse auto's (en waarvan ik vast nog vaak ga horen dat een Engelse dus niet handig is). Mijn doel is voorlopig vooral rijden met de Laro en rustig aan het uiterlijk opknappen, want dat is niet optimaal. Eerste actie is de meters weer werkend maken en de rubbers van de ramen achter vervangen.
Ik ben wel benieuwd of er in de buurt van Nijmegen-Arnhem, nog leden/liefhebbers zijn met kennis of kennissen waar ik wellicht gebruik van kan maken.
Kortom; leuk om mezelf hier voor te stellen en ik hoop gebruik te kunnen/mogen maken van jullie kennis.
Oh ja; vanwaar de titel van het onderwerp? Er zit een sticker van LRCH 2002 op de voorruit van mijn Laro.
Groet,
Peter