nieuw op dit forum

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
DiscoNico

nieuw op dit forum

Berichtdoor DiscoNico » 03 Okt 2017, 23:13

Goede avond,

Twee weken geleden heb ik er weer een gekocht, een disco 2. Weer omdat dit mijn derde Disco 2 is. Niet dat ik met de vorige twee nou zoveel geluk had maar ik kon het gewoon niet laten en als ze reden dan was het ook volop genieten. Bij deze was het anders, uiterlijk zeer netjes maar onderhuids, lees chassis en techniek, matig. A.P.K. was al een tijdje verlopen wat natuurlijk niet voor niks was maar de prijs was scherp en ik had wel zin in een klusje. Nou was klusje iets te positief maar het begint er inmiddels op te lijken.
Het Chassis is inmiddels gerepareerd. Helaas is het vin nummer niet meer goed leesbaar en is een afspraak voor her inslag bij RDW gemaakt. Motorisch lijk ik wat vermogen te missen, een ERG blank kit zat er al op en een aftermarket intercooler ook. Alleen lijkt deze laatste te lekken en een andere originele is inmiddels binnen. Hopelijk lost dit het probleem van verminderd vermogen op. OP het dashboard brand ook nog een oranje lampje van het ace systeem maar het systeem lijkt gewoon te werken. Misschien weet iemand van jullie hier wat op. Verder lekt de tussenbak olie dus die moet er waarschijnlijk ook nog onderuit. Al met al nog wel wat te doen maar ik kijk uit naar het moment dat ie klaar is en ik geld uit kan gaan geven aan leukere dingen als, lierbumpers, lampen en roofrack etc.

Roger B.

Re: nieuw op dit forum

Berichtdoor Roger B. » 04 Okt 2017, 10:57

ace storingsgeheugen uitlezen... kan vanalles zijn
gone

Terug naar “Nieuw op het forum”