Liefde voor Landy

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
ppw

Re: Liefde voor Landy

Berichtdoor ppw » 02 Okt 2017, 09:05

hmmmm, áls je dan een def/109/90 enz. hebt, én je tuigt 'r op ,met snorkel, licht ect. maar vind het zonde om vies te maken.... :roll: :roll:
waarom dan??
zet haar dan in een glazen stolp....
als je een sportwagen hebt wil je toch ook niet voortsukkelen??
het is idd een stuk gereedschap... wat gebruikt wordt waar het voor bedoelt is.. en ik vervloek haar meerdere keren,....maar kijk wel altijd even om...
haat-liefde verhouding....
AfbeeldingDSC_0027 by marco peppel
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Ron63

Berichtdoor Ron63 » 02 Okt 2017, 12:00

Je moet gewoon lekker doen wat je zelf wilt, in de koopakte stond niet wat je met de auto moet doen. Lekker de massa laten l..len en je eigen ding doen, wat dat ook zijn mag.

Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 02 Okt 2017, 21:52

ppw schreef:hmmmm, áls je dan een def/109/90 enz. hebt, én je tuigt 'r op ,met snorkel, licht ect. maar vind het zonde om vies te maken.... :roll: :roll:
waarom dan??
zet haar dan in een glazen stolp....
als je een sportwagen hebt wil je toch ook niet voortsukkelen??

tja, dat vind ik eenieders eigen keuze..... misschien is de auto wel zo opgetuigd voor de looks, omdat de eigenaar dat mooi vindt... dan is ie nog steeds aan niemand verplicht het ding door de modder te jagen.... net zoals het rijden van een sportwagen niet verplicht tot wegpiraterij
gone

ppw

Berichtdoor ppw » 02 Okt 2017, 22:27

klopt... one life....
maaarrreuh... mijn persoonlijke mening mag toch ook??
als je een volledig terreinwaardige/klare terreinauto hebt.... maar "wil 'm nie vies maken nie".... tja...
oplossing:
Afbeelding
maar zoals ik al zei: just my two cents.....
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Crazy-G

Berichtdoor Crazy-G » 02 Okt 2017, 22:58

Doet me denken aan de vraag over mijn 110 die ik erg vaak kreeg, "Hoe doet'ie het in het terrein?" waarop ik steevast moest antwoorden "geen idee, ik kom nooit met het ding in het terrein".

De vraag kwam uiteraard doordat mijn 110 er ook erg terreinwaardig uit zag, alleen moet ik eerlijk toegeven dat ook ik het gewoon zonde vond van mijn 110 om hem in het terrein "af te raggen".

Nou had ik een vrij unieke inkijk in wat er gebeurt met terreinwagens die ook daadwerkelijk in het terrein gebruikt werden, ik verkocht toentertijd namelijk onderdelen en accessoires voor die Land Rover rijders die erg graag het terrein in gingen "want daar zijn ze toch voor gemaakt", alleen als je dan ziet wat één dagje terrein rijden aan schade en slijtage veroorzaakte had ik zoiets van, ik heb me scheel gespaard om een hele mooie (jawel ik had hem zo gemaakt omdat ik dat mooi vond) en aparte Land Rover te (ver)bouwen dan ga je zo'n ding toch niet in een paar jaar naar de kl$(%^*en helpen.

Heb ik ook zo met mijn BMW R 1150 GS motorfiets gedaan, zo'n beetje de hele Touratech catalogus zat er op en er aan en ik heb er nooit een meter mee terrein gereden (een enkel bospad daargelaten) en toen ik hem na tien jaar verkocht was'ie nog net zo mooi als nieuw alleen wel met heeel veel km meer op de teller.

Misschien hielp het ook (een beetje) mee dat ik geen ongelimiteerde bankrekening had om in een jaar duizenden euro's te spenderen aan een hobby.

Dus NEE Willem, je bent niet raar of gek er zijn er (waarschijnlijk veel) meer die er zo over denken als jij.

Gert-Jan.

E36-italia

Berichtdoor E36-italia » 03 Okt 2017, 19:18

Ik rij een discovery omdat dit een comfortabele km verslinder is die 3500kg mag trekken en niet omdat ie in een rechte lijn over de stevio pas heen kan ipv de 100+ haarspeldbochten te hoeven volgen..

Hardstikke leuk dat de auto het kan hoor, alleen kom ik niet verder dan de berm en af-en-toe een grasveldje bij een lokale autocross.
2004 - Discovery TD5 (daily)
1994 - BMW 318iS (circuit speeltje)

Terug naar “Nieuw op het forum”