voorstellen

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
reijnard

voorstellen

Berichtdoor reijnard » 14 Sep 2017, 22:33

bij deze zal ik mij ook even voorstellen,

ik ben reijnard 27 jaar van flakkee en heb net een defender 110 country gekocht.
2002 model td5.
deze week 1000km mee gereden en ben helemaal verkocht :twisted:

er is door de vorige eigenaar al genoeg gedaan maar er is uiteraard ook nog genoeg te doen :lol:

lijstje wat nog gedaan moet worden:
links en rechts bovenin bij de deur waterlekkage (druppelt klein beetje bij extreme regen)
dubbeldin met achteruitrijd camera
led verlichting?
all road of mud banden ( nog niet helemaal over uit)
traanplaat bak achterin voor het gereedschap
rode leer opnieuw laten bekleden in vooral een andere kleur :lol: (ondanks dat ik er ondertussen al aan gewend ben maar het blijft fout)
2inch lift kit monteren
en ophanging dan gelijk controleren, op klinkerwegen bonkt er iets aan de rechter kant
wie weet ooit nog eens sper diffs voor en achter maar dat is een later stadium

tijd voor wat foto's

unnamed-4.jpg

unnamed-3.jpg

unnamed-2.jpg

NcGroen

Re: voorstellen

Berichtdoor NcGroen » 16 Sep 2017, 10:57

Gaaf ding, welkom! Met een Land Rover ben je nooit klaar met veranderen, ik merk het zelf ook haha. Ondanks dat mijn Defender 'clean' is, gooi ik hem het liefst vol met de mooiste accessoires die er zijn.
Wat een heerlijk gevoel om lekker in je vel te zitten.

Landmarcs

Re: voorstellen

Berichtdoor Landmarcs » 16 Sep 2017, 11:26

NcGroen schreef:Gaaf ding, welkom! Met een Land Rover ben je nooit klaar met veranderen, ik merk het zelf ook haha. Ondanks dat mijn Defender 'clean' is, gooi ik hem het liefst vol met de mooiste accessoires die er zijn.

Met een LandRover ben je nooit klaar .... dat is waar.
Maar veel veranderen hoeft mijns inziens niet. De auto is natuurlijk een compromis, woeste dikke banden en verhogen brengt je misschien iets verder maar uiteindelijk kom je dan dus verder van de "bewoonde wereld" vast te staan. Mijns inziens is het compromis op veel punten zo beroerd nog niet, de meeste LandRovers rijden minder vaak onverhard als wat je op grond van de compromis-mix verwacht. Met de betere, moderne AT-band kom je gewoon al enorm ver.
Ja, de kijk op het ding is natuurlijk subjectief, en ook ingekleurd door wat je verder doet en kent: Een Franse militair vond zijn (dienst) 130 een passabele auto .... maar hij was niet voor in het terrein bedoeld (in zijn ogen).

Groeten MarcS

PS   Kijk bijv hier minder mooi ... daar ben je dan mooi klaar mee

Terug naar “Nieuw op het forum”