Weer een n00b erbij :)

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
nocoffee

Weer een n00b erbij :)

Berichtdoor nocoffee » 05 Sep 2017, 13:27

Hoi daar,
Meteen na forum registratie maar even een berichtje als binnenkomer...

Als totale landrover newbies zijn we pasgeleden op een Defender 110 TD5 uit 2001 gevallen. Wordt op moment van dit schrijven nog 'gereed gemaakt' (hij moet nog op kenteken, grote beurt, nog wat laatste accessoires erop, etc). Kan bijna niet wachten, heel veel zin in :D
Buitenkant is een plaatje ; binnenkant zou menigeen (buiten dit forum dan) misschien van schrikken, maar ik zie in dat kale dashboard een onbeschilderd canvas. Een auto die we met de jaren volledig naar wens kunnen maken. Vele, vele ideeën en verbeteringen spelen NU al door het hoofd :geek: :idea:
Een daktent is daar er in elk geval eentje van. Doel is vooral een recreatief vehikel. Weekeinden, vakanties, e.d.

Bij deze, nu al bedankt voor dit forum en jullie vele interessante en vaak komische berichten ;)
Vragen van mijn kant zullen mettertijd ongetwijfeld volgen...

Groeten,
Mark
Defender 110 TD5 CSW (2001)

Landmarcs

Re: Weer een n00b erbij :)

Berichtdoor Landmarcs » 05 Sep 2017, 15:34

Welkom Mark "nocoffee",

Een plaatje van je nieuwe "plaatje" is hier ook meer dan welkom.
(En net als jij ben ik ook van "no coffee".)

Groeten MarcS

nocoffee

Berichtdoor nocoffee » 03 Okt 2017, 09:11

Foto gaat natuurlijk komen, maar dan moet ik 'm eerst nog in bezit hebben :roll:
Eindelijk langs de RDW enzo. Nu de APK nog.
Het is me allemaal wat... dat proces. Poe poe.

Maar misschien ben ik te verwend na vele jaren zoeven in lease-auto's. Hopelijk intussen niet verwaand ;)
En in elk geval voornemens terug te keren naar écht autorijden buiten de woon-werk kilometers. Het wachten nog even volhouden dus maar..
Lurk ik intussen verder aan mijn thee :lol:

Groeten MarkS

:mrgreen: :shock:

nocoffee

Berichtdoor nocoffee » 14 Okt 2017, 14:35

Nou, daar is ze dan eindelijk... the White Landy
Nu op naar veel rijplezier en hopelijk een gezonde dosis geluk met al die 16 jaar oude techniek :mrgreen:
whitelandy.PNG

p.s. een klein bedankje aan Bas en Marlies is ook hier wel op z'n plaats. Ze zijn er maar druk mee geweest ;)
(die overigens uit zichzelf flink reclame maken voor de LRCH ... ik ben een evenementenkalender en oude uitgave van het magazine rijker :D)

Terug naar “Nieuw op het forum”