nieuw lid

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Gerke Kuipers

nieuw lid

Berichtdoor Gerke Kuipers » 31 Aug 2017, 10:16

Goedemorgen,

sinds een paar maand eigenaar van een def 90 bj 1984. Het is een ex militair voertuig met een 2.25l bezine motor. Niet heel snel maar wel mooi.

Bij mijn vorige werkgever altijd in een def 110 bedrijfsauto gereden en heb nu eindelijk na 15 jaar mn eigen. Gezien mijn lengte (2m1) rijd het niet erg comfortabel en zit het voor geen meter maar dat mag de pret niet drukken..... :D :D :D

Bij vragen hoor ik graag.

Groetjes,

Gerke en Marielle

Waterrover
Beheerder

Re: nieuw lid

Berichtdoor Waterrover » 31 Aug 2017, 21:25

Gerke Kuipers schreef:Goedemorgen,

sinds een paar maand eigenaar van een def 90 bj 1984. Het is een ex militair voertuig met een 2.25l bezine motor. Niet heel snel maar wel mooi.

Bij mijn vorige werkgever altijd in een def 110 bedrijfsauto gereden en heb nu eindelijk na 15 jaar mn eigen. Gezien mijn lengte (2m1) rijd het niet erg comfortabel en zit het voor geen meter maar dat mag de pret niet drukken..... :D :D :D

Bij vragen hoor ik graag.

Groetjes,

Gerke en Marielle

Welkom beiden,

Veel plezier met je Land Rover 90 en dat je er veel plezier aan mag beleven, en wie weet zien we je op een treffen?
Ook de DLRS is een aanrader voor onderdelen én aanstaand weekend: http://www.dlrs.nl/

Chris

Terug naar “Nieuw op het forum”