Hallo allemaal, mijn naam is Eric, 51 jaar en nieuw op jullie forum.
Mijn forumnaam is: E66
Reeds lange tijd loop ik rond met de gedachte om een Land Rover Defender aan te schaffen maar tot op heden is het er, om allerlei redenen, helaas nog niet van gekomen. Momenteel ben ik wel serieus bezig met een goede kanshebber, een Defender110 Td5, waarover in mijn volgende topic meer.
Ik heb mij bij dit forum aangesloten om kennis op te doen, ervaringen te delen en om onder gelijkgestemden te zijn, al was het maar om niet telkens weer uit te hoeven leggen waarom het voor mij per se een Defender moet worden terwijl er voor hetzelfde bedrag, of minder zelfs, vele meer comfort en luxe te koop is...
Wanneer ik een Defender aanschaf wil ik deze ook graag zoveel mogelijk zelf onderhouden.
In mijn jeugd heb ik veel gesleuteld aan brommers, motoren en oude tractoren (Lans Buldog) en binnen mijn voormalige beroep, meubelmaker/interieurbouwer, heb ik ruim 30 jaar ervaring met machines en heb ik deze, wanneer nodig, ook zelf gerepareerd. Aan technisch inzicht zal het denk ik niet ontbreken en ook het sleutelen op zich gaat me wel lukken verwacht ik.
Ik kijk uit naar jullie reacties en hoop dat jullie wat van jullie waardevolle kennis met mij willen delen.
Groet,
Eric
Nieuw lid
Re: Nieuw lid
Welkom.
Ik denk dat er op dit forum voldoende kennis is om je te helpen.
Ik denk dat er op dit forum voldoende kennis is om je te helpen.
Defender 130 TD5
88 Series III diesel
88 Series III diesel
Terug naar “Nieuw op het forum”