nieuw

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
René

nieuw

Berichtdoor René » 03 Jul 2017, 00:45

Hallo,
Heb eindelijk een defender gekocht. Altijd een indrukwekkende wagen gevonden. Ben nu 64 en bedacht dat als ik het nu niet doe dan komt het er waarschijnlijk nooit meer van

Landmarcs

Re: nieuw

Berichtdoor Landmarcs » 03 Jul 2017, 12:27

René schreef:Hallo,
Heb eindelijk een defender gekocht. Altijd een indrukwekkende wagen gevonden. Ben nu 64 en bedacht dat als ik het nu niet doe dan komt het er waarschijnlijk nooit meer van

Welkom René,

Je bent er "tijdig" bij.
Een goede oude vriend zag mij/mijn Defender toen hij 69 was, hij reed mee (het was in de Pyreneeën) en hij was "verkocht".
Na nog een klein jaarje wikken en wegen had hij er één (nieuw) gekocht, dus op z'n 70ste.
Hij heeft nog 13 jaar plezier (en natuurlijk zo nu en dan een beetje zorg) van deze aankoop gehad.
De auto leeft nog, de goede vriend kreeg een raadselachtige evenwichts/gehoor-aandoening die zijn leven op de kop zette.

Groeten MarcS

O ja, we zien natuurlijk graag een plaatje ....

PS In mijn vocabulaire heb je auto's en wagens, en die laatste worden getrokken door paarden (of locomotieven), wordt je auto door een paard getrokken ... dan moet je je zorgen gaan maken.

trix G4

Re: nieuw

Berichtdoor trix G4 » 03 Jul 2017, 17:09

welkom,

leuk dat je je dromen laat uitkomen :D

Terug naar “Nieuw op het forum”