goeiedag allen,
ik ben al een aantal jaar bezig om een land rover te kopen, ligt vaak even stil vanwege werk in buitenland etc...
maar ik ben er al een geruime tijd uit, het moet een 110 v8 worden, lhd of rhd maakt me niet uit, want de prijzen van een mooie series, en trouwens ook van een slechte series gaan helemaal nergens meer over....
nu heb ik een mooie 110 v8 op lpg gezien zonder apk, (gas installatie diens nagezien te worden). Nu vroeg ik mij af of er bedrijven in de buurt van noord holland (amsterdam) zijn die de installatie eruit kunnen halen en de auto apk waardig of zelfs kunnen keuren?
Ben zelf ook handig, maar heb simpelweg de tijd er niet voor, hoor het wel even als mensen tips of trics hebben!
Groetjes
nieuw lid
-
Waterrover
- Beheerder
Re: nieuw lid
Welkom op het forum, gelukkig was je dapper genoeg je weer te laten horen.
Voor al je vragen zijn er vast antwoorden op het forum te vinden.
Chris
Chris
-
Roger B.
dapper517 schreef:want de prijzen van een mooie series, en trouwens ook van een slechte series gaan helemaal nergens meer over....
de prijzen van 110's en defenders wel dan??
dapper517 schreef:nu heb ik een mooie 110 v8 op lpg gezien zonder apk, (gas installatie diens nagezien te worden). Nu vroeg ik mij af of er bedrijven in de buurt van noord holland (amsterdam) zijn die de installatie eruit kunnen halen en de auto apk waardig of zelfs kunnen keuren?
leeuwenkamp, dealer in purmerend en voorheen zat Rega in de goorn, weet niet of die helemaal weg is, of dat dat overgenomen is
succes en welkom
gone
Rega zit alleen nog in Ede, de vestiging in de Goorn is overgenomen door een universele garagist.
gr. Fenna
gr. Fenna

is dit wat? https://www.autoscout24.nl/aanbod/land- ... cldtidx=11
motor staat niet op kenteken is dat een groot probleem?
en wat zou een reeele prijs zijn?
motor staat niet op kenteken is dat een groot probleem?
en wat zou een reeele prijs zijn?
Waarschijnlijk zal je de auto ter keuring naar de RDW moeten brengen als je deze motor op kenteken wil krijgen. Verder staat er 11 zitplaatsen. Als dit op het kenteken staat mag je hem alleen besturen met rijbewijs D, ingericht met meer dan 9 zitplaatsen is een bus.
Marc
Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
ik heb een santana uit 1972 gekocht! super blij mee zal binnenkort na het poetsen eens een foto plaatsen. Maar nu de vraag zijn er grote verschillen waar ik rekening mee moet houden tussen een santana en een "echte" land rover? had al gezien dat het dak en de achterdeur verschillend zijn. Hoor het graag
-
Roger B.
stiekum zijn veel onderdelen toch verschillend, naarmate je een jonger exemplaar hebt wordt dat erger (meer onderdelen niet gelijk aan LR onderdelen)
gone
onder de kop projecten is een draadje te vinden van een aantal gasten die op dit moment hard bezig zijn aan een santana. misschien moet je eens met hen contact op zoeken over de verschillen / gelijkenissen die ze gevonden hebben over de afgelopen periode.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
wat denken jullie van deze wagen? https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/lan ... =lr&pos=19
ik wil deze naast mijn series hebben als ook hobby/ daily driver in de overgangsregeling, uiteraard dan wellpg eruit...
ik vind de prijzen nogal uiteenlopen, zo staat er zo een zeflde witte ook v8 en rhd voor dacht 17000,-
hoor wel wat jullie ervan vinden! en ben benieuwd naar de ervaringen met een v8
ik wil deze naast mijn series hebben als ook hobby/ daily driver in de overgangsregeling, uiteraard dan wellpg eruit...
ik vind de prijzen nogal uiteenlopen, zo staat er zo een zeflde witte ook v8 en rhd voor dacht 17000,-
hoor wel wat jullie ervan vinden! en ben benieuwd naar de ervaringen met een v8
Terug naar “Nieuw op het forum”