Voorstellen

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
GertN

Voorstellen

Berichtdoor GertN » 18 Apr 2017, 20:04

Beste mede Land Rover liefhebbers,

Het is voor de 4e keer raak. Met een Defender gaat het blijkbaar net als met een hond... je zegt dat je er niet meer aan begint, maar na een poosje begint het toch weer te kriebelen. Na een 90 300 TDI, een 109 6 cilinder, een 110 TD5 dan nu een 130 2.2 Puma. Zo hebben we in stapjes kunnen wennen aan de lengte. Inmiddels al een paar aanpassingen gedaan: roofrack voor onze daktenten(Patriot, met flinke schade op de sloop op de kop getikt), extra verlichting en achteruitrijcamera (met dank aan Landreiziger) en nog wat kleine aanpassingen. We gebruiken de auto voornamelijk voor vakantie. Inmiddels hebben we al een mooie tocht door GB (even bij Moto Lita langs geweest voor een nieu stuurwiel :D ) Zweden en Noorwegen achter de rug. Nu komt het onderhoud in zicht. Aangezien ik al dankbaar gebruik heb gemaakt van alle info die hier gedeeld wordt (en ik vrees dat ik ook in de toekomst nog wel eens een beroep moet doen....), is het hoog tijd om ons even voor te stellen op dit forum. Bij deze!

Gert en Angelique Nieuwenhuis
Omgeving Deventer /Apeldoorn
defender%20130%20daktenten.JPG.JPG
[/img]
Bijlagen
defender 130 daktenten.JPG.JPG
Laatst gewijzigd door GertN op 19 Apr 2017, 08:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Waterrover
Beheerder

Re: Voorstellen

Berichtdoor Waterrover » 18 Apr 2017, 20:52

GertN schreef:Beste mede Land Rover liefhebbers,

Het is voor de 4e keer raak. Met een Defender gaat het blijkbaar net als met een hond... je zegt dat je er niet meer aan begint, maar na een poosje begint het toch weer te kriebelen. Na een 90 300 TDI, een 109 6 cilinder, een 110 TD5 dan nu een 130 2.2 Puma. Zo hebben we in stapjes kunnen wennen aan de lengte. Inmiddels al een paar aanpassingen gedaan: roofrack voor onze daktenten(Patriot, met flinke schade op de sloop op de kop getikt), extra verlichting en achteruitrijcamera (met dank aan Landreiziger) en nog wat kleine aanpassingen. We gebruiken de auto voornamelijk voor vakantie. Inmiddels hebben we al een mooie tocht door GB (even bij Moto Lita langs geweest voor een nieu stuurwiel :D ) Zweden en Noorwegen achter de rug. Nu komt het onderhoud in zicht. Aangezien ik al dankbaar gebruik heb gemaakt van alle info die hier gedeeld wordt (en ik vrees dat ik ook in de toekomst nog wel eens een beroep moet doen....), is het hoog tijd om ons even voor te stellen op dit forum. Bij deze!

Gert en Angelique Nieuwenhuis
Omgeving Deventer /Apeldoorn

Welkom bij de LRCH! Zoals ik het verhaal lees, heb je al ruime ervaring met Land Rover. Het is leuk wanneer je ook een foto van de laatste aanwinst kan plaatsen, is iedereen gek op. Ook wij hebben de nodige buitenlandse tochten gemaakt, waarbij wij zoveel mogelijk off-road willen rijden. Uiteraard hebben wij de Disco aangepast aan deze manier van reizen. Na een Land Rover 110 2.5 TD en een Disco 1 300Tdi hebben wij gekozen voor een Disco 2 TD5 automaat. Een Defender met Range Rover comfort dus ;) Je vertelde ook iets over daktenten, zoals je ziet hebben we nu de Columbus van Maggiolina, dit beviel beter dan de Howling Moon die wij eerst hadden. Vooral de makkelijke manier van openen/sluiten van de Columbus gaf toch wel de doorslag. Wat minder beviel is de bijgeleverde matras, waarmee je na 3 weken op de grond lag, vervelend als je nog 6 weken te gaan hebt. Bijna iedereen heeft er wel iets mee gedaan. Wil je iets weten, even een PB'tje sturen.

Groet, Chris

Terug naar “Nieuw op het forum”