Hallo allemaal

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Rens Westenberg

Hallo allemaal

Berichtdoor Rens Westenberg » 15 Apr 2017, 17:45

Graag wil ik me voorstellen als ... kersverse eigenaar van een Ninety, bouwjaar 1984. Destijds aangedreven door een diesel, inmiddels ligt er de vierde motor in en wel een 3,5 ltr V8 (nummer35512631) uit een RangeRover . De vorige eigenaar is gestopt met het verder opbouwen na het plaatsen van de motor en de versnellingsbak (gereviseerde LT85), inmiddels 2 jaar geleden. Met de auto ambulance opgehaald en nu in mijn garage. De buren hebben weddenschappen afgesloten of, en zo ja wanneer hij er op eigen kracht uit komt rijden. Veel ervaring met sleutelen heb ik niet maar ik vind het wel leuk. Hetzelfde geldt voor mijn 16 jr zoon, die het eigenlijke werk moet gaan doen en gelukkig redelijk bij de hand is. Komende maanden wil ik graag gebruik maken van jullie kennis, bedankt alvast.

Waterrover
Beheerder

Re: Hallo allemaal

Berichtdoor Waterrover » 17 Apr 2017, 10:39

Rens Westenberg schreef:Graag wil ik me voorstellen als ... kersverse eigenaar van een Ninety, bouwjaar 1984. Destijds aangedreven door een diesel, inmiddels ligt er de vierde motor in en wel een 3,5 ltr V8 (nummer35512631) uit een RangeRover . De vorige eigenaar is gestopt met het verder opbouwen na het plaatsen van de motor en de versnellingsbak (gereviseerde LT85), inmiddels 2 jaar geleden. Met de auto ambulance opgehaald en nu in mijn garage. De buren hebben weddenschappen afgesloten of, en zo ja wanneer hij er op eigen kracht uit komt rijden. Veel ervaring met sleutelen heb ik niet maar ik vind het wel leuk. Hetzelfde geldt voor mijn 16 jr zoon, die het eigenlijke werk moet gaan doen en gelukkig redelijk bij de hand is. Komende maanden wil ik graag gebruik maken van jullie kennis, bedankt alvast.

Hallo Rens,

Welkom op het forum. Leuk om te lezen dat je al redelijk vergevorderd bent in de materie. Met de aanwezige kennis op het forum en jouw handigheid zal de auto vast rijdend de garage uitrollen. Kijk ook even bij de kennisbank en stel je technische vragen in het juiste forum.

Chris

Terug naar “Nieuw op het forum”