Hallo even voorstellen?
Ik ben Job Hottentot uit Den Haag en sinds kort ook eigenaar van een fraaie witte Defender 130 Crew Cab uit 2010. Eerder had ik al een Series III 109 uit 1978 en een Range Rover uit die zelfde periode. Met de 109 ben ik ooit verhuisd naar Noorwegen, waar deze zich prima thuis voelde (en daar ook achter gelaten).
Bij de aankoop de auto laten keuren door Dekra; ze vonden alleen dat de remblokken achter iets te dun waren en watergehalte in remleiding te hoog was; door verkoper gelijk vervangen. Ook al is de auto nu nog zo goed als roestvrij, ik heb inmiddels ook maar een afspraak gemaakt met van Aalst in Alphen voor een Dinitrol behandeling (4 maanden wachttijd!). Zelf redelijk wat sleutelvaardigheid met autos en motoren maar altijd belangstellend om meer te leren.
Naast gebruik voor m'n werk (vaak te vinden op stortplaatsen, vuilverbrandingen en andere afval verwerkers) gaan we de Defender 130 ook gebruiken voor langere tochten naar Scandinavie, Noord-Afrika en Mongolie. Nu vooral bezig met het kiezen van de juiste overnachting: waarschijnlijk een camping trailer maar jeetje wat is er ongelofelijk veel aanbod.
Groeten,
Job
Even voorstellen...
Even voorstellen...
Landrover 109 Series III 1973 (sold)
Range Rover 1978 (sold)
Defender Puma 130 2010
Range Rover 1978 (sold)
Defender Puma 130 2010
- Martijn en Caroline
Re: Even voorstellen...
tip: wellicht allang bekend, maar 19 maart is er de 4x4Vakantiebeurs te loon op Zand ... kan je van alles in levende lijve zien 
én voor daarna, mocht je de reis(en) hebben gemaakt zien we graag jullie verhaal voor in 't LRCH magazine!
groet Martijn LRCH redactie
én voor daarna, mocht je de reis(en) hebben gemaakt zien we graag jullie verhaal voor in 't LRCH magazine!
groet Martijn LRCH redactie
Terug naar “Nieuw op het forum”