Beste Forumleden,
Met het uiteindelijk stoppen van het Forum waar sinds 2006 leden zich inschreven komt nu een eind aan een tijdperk, eind 2024 komt er een einde aan mijn dagelijkse taak het forum te vrijwaren van: spam, reclame, buitenlandse inmenging, bedrijven die zichzelf willen promoten, of een semi-marktplaats voor auto’s en onderdelen willen. De slogan van leden, vóór leden werd in dit opzicht niet altijd gehandhaafd.
Het onderhoud van het forum doe ik al jaren met veel plezier, helaas heb ik in de afgelopen jaren gemerkt dat het forum steeds minder bezocht werd hoewel er thans meer dan 7000 leden worden weergegeven is de realiteit dat er minder dan 25 vaste leden zijn die je regelmatig terugziet.
Ook zie ik nog steeds mondjesmaat aanwas van nieuwe leden, maar niet meer in grote getalen en dat vind ik jammer.
Nog iets over mijzelf; ik reis graag met mijn bijna 20 jaar oude Discovery Td5 G4 (zie inzet) die ik net voor de productie stopte nog nieuw heb kunnen kopen. Vóór deze auto had ik een Discovery 1 met de bekende 300Tdi motor. Erbij reed ik weliswaar kort, een Land Rover 110, echter de Discovery met zijn mooie TD5 motor bleef mijn favoriete auto. Afgelopen jaar hebben we (voor het eerst) Denemarken en Noorwegen bezocht en zijn via de Lofoten naar de Noordkaap gereden. Een immens mooie ervaring die ik iedereen kan aanraden. Van Zweden en Finland willen we absoluut meer gaan zien. Ik ben gestopt met werken, dus nu veel meer tijd om te Land Roveren.
Het afscheid nemen van het forum is voor mij en ieder lid helaas onontkoombaar. Ik wens iedereen "A Safe Journey" met de slogan:
One Life Liv It!
Met hartelijke groet: Chris / Waterrover en "Traveller".
Einde van het LRCH Forum
-
Waterrover
- Beheerder