Fijn hoor dat censureren maar wijzig het originele bericht dan zodat anderen ook zien dat er ingegrepen wordt.
De maatstaf is ook wel een beetje krom...
Censuur
Re: Censuur
Inderdaad, een bericht als dit is veel beter.
De frustratie druipt eraf maar niemand die snapt waar je het over hebt. Wees effe gewoon een vent en geen trol, als je problemen heb dan mail of bel gewoon even met Chris.
Dit slaat nergens op.
De frustratie druipt eraf maar niemand die snapt waar je het over hebt. Wees effe gewoon een vent en geen trol, als je problemen heb dan mail of bel gewoon even met Chris.
Dit slaat nergens op.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
-
Landmarcs
Edward schreef:Inderdaad, .... niemand die snapt waar je het over hebt.
Ik kan de achtergronden ook niet doorgronden.
Maar ik kan "Barwaut" op één puntje gelijk geven:
Als onze trouwe moderatoren menen dat er iets "gecensureerd" dient te worden zou het prettig zijn wanneer in ieder geval de betrokkenen de oorspronkelijke door de censuur getroffen tekst retour krijgen (en eventueel ook enige toelichting mbt het waarom).
Voor onnodig kwetsende* en beledigende teksten (en teksten die aanzetten tot geweld en/of discriminatie) wil ik graag een uitzondering maken: die moeten mijns inziens zo snel mogelijk onderdrukt worden.
* Ik hoop en verwacht dat men niet te snel gekwetst raakt, wie lange tenen heeft moet anderen ook wat ruimte geven.
Het ik mij ook een keertje overkomen dat een heel deel van de discussie werd weggeknipt. Gelukkig kon ik de eerdere pagina's terughalen, want ook al ging de discussie wat teveel zijwegen in, de inhoud sneed toentertijd wel hout.
Groeten MarcS
Landmarcs schreef:Het ik mij ook een keertje overkomen dat een heel deel van de discussie werd weggeknipt.
Groeten MarcS
Modereren is iets anders censureren. De woordkeuze geeft al aan waar Ts staat......
Edward van Vugt
De tekst die ik geschreven had en weggehaald is, was letterlijk:
Ben je er zelf blij mee?
Dat was in het topic over rolbeugels.
Ben je er zelf blij mee?
Dat was in het topic over rolbeugels.
Voorheen Series III en Freelander2, nu weer een 1982 Series III 109 Station Wagon en een FR2 benzine, auto.
Modereren, censureren, semantische discussie...
Niet doen alsof modereren van een hogere orde is.
Niet doen alsof modereren van een hogere orde is.
Voorheen Series III en Freelander2, nu weer een 1982 Series III 109 Station Wagon en een FR2 benzine, auto.
Ik zie die text nog steeds staan
En ook de reactie .. (?)
En ook de reactie .. (?)
-
Landmarcs
Re: Nonsensuur
Blijkt het ook nog een storm in een glas water ... wie is daar nu blij mee
Groeten MarcS
Groeten MarcS
Landmarcs schreef:Blijkt het ook nog een storm in een glas water ... wie is daar nu blij mee![]()
Groeten MarcS
De reactie is zelfs beantwoord. Nu maar afwachten of Barwaut alleen een grote bek heeft of dat ie ook groot genoeg is om gewoon even excuses kan maken naar de moderatie.
Edward van Vugt
Edward schreef:alleen een grote bek heeft ...
Helaas heb ik alleen maar een grote bek.