Censuur

Mededelingen van 'huishoudelijke aard'
Erik Peters

Re: Censuur

Berichtdoor Erik Peters » 18 Jan 2023, 08:26

dyngo schreef:Ik zie die text nog steeds staan
En ook de reactie .. (?)

Juist!
Ik heb gisteravond bewust gezocht of ik kon vinden waar er hier over gediscussieerd werd en niks kunnen vinden!!
Tot vanochtend, toen zag ik de berichten (en in het originele bericht van Barwout staat nu "Cool").

Het is mij al eerder opgevallen dat er soms ineens een bericht 'tussen wordt geplaatst'.
Dat gebeurt natuurlijk als er een nieuw forumlid is, waarvan de berichten eerst moet worden gecontroleerd, maar soms ook van leden die al jaren lid zijn.
Nu weet ik niet wat de oorzaak is.
Misschien staat het forum op 2 servers die met tussenpozen worden gesynchroniseerd?? En dat het er maar net van afhangt van welke server jij op dat moment de informatie binnen krijgt?

Groet,

Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 18 Jan 2023, 10:07

Erik Peters schreef:
dyngo schreef:Ik zie die text nog steeds staan

Juist!
Ik heb gisteravond bewust gezocht of ik kon vinden waar er hier over gediscussieerd werd en niks kunnen vinden!!
Tot vanochtend, toen zag ik de berichten (en in het originele bericht van Barwout staat nu "Cool").

Ja, "Barwaut" heeft nu zelf zijn bericht gewijzigd.  
De originele versie had ik wel gezien, kon 'm daarna om te beginnen niet terug vinden, maar dat was mijn eigen schuld, niet goed gezocht, gewoon kijken onder de berichten van "Barwaut" en ik vond 'm terug (dat er twee ± parallelle berichtenstromen zijn waarin ik moest zoceken, en dat bovendien het bericht onderaan een "pagina" staat maakte dat ik het bij het eerste zoeken over het hoofd zag).

Of te wel: Het kan aardig stormen in een glas water.

Groeten MarcS

Barwaut

Berichtdoor Barwaut » 18 Jan 2023, 11:37

Excuses

Het lijkt mij dat dit onderwerp voldoende aan bod is gekomen, ik sluit hierbij deze topic.

Chris / Forumbeheer
Voorheen Series III en Freelander2, nu weer een 1982 Series III 109 Station Wagon en een FR2 benzine, auto.

Terug naar “Over dit forum”