hmm het is niet voor het eerst dat het certificaat verlopen is. Nu is erg veel voor de club vrijwilligerswerk (ook ik draag zo nu en dan een steentje bij), maar wellicht is dit certificaat geneuzel iets dat het webbeheerteam ietsje scherper op het netvlies kan zetten? (niet lelijk bedoeld hoor, maar het voorkomt wat verwarring als de certificaten netjes aansluiten)
groetjes, Fenna
(die voor een eigen website een certificaat van 3 maanden heeft met ingestelde automatische verlenging)
HTTPS certificaat verlopen?
-
Waterrover
- Beheerder
Re: HTTPS certificaat verlopen?
Inmiddels heb ik communicatie op de hoogte gesteld, helaas kan ik hier zelf niets aan doen. Even geduld maar even, en sorry voor de overlast.
Chris / Forum beheer.
Chris / Forum beheer.
- LandBorgini
Er zijn verschillende niveaus van SSL-certificaten. En voor zover ik weet, worden high-level certificaten niet automatisch verlengd. Misschien is de beheerder gewoon vergeten contact op te nemen met de vertegenwoordiger. Een optie zou kunnen zijn om met vps netherlands te praten. En vraag hen, als je hosting bij hen koopt, of ze het automatisch kunnen verlengen. Of op zijn minst een herinnering een week van tevoren kunnen sturen.
- Joep Weijers
Bump, het is weer zo ver 
1986 One-Ten CSW V8
Mijn foto's en filmpjes van LRCH evenementen
Mijn foto's en filmpjes van LRCH evenementen
-
Waterrover
- Beheerder
Inmiddels heb ik communicatie op de hoogte gesteld, helaas kan ik hier zelf niets aan doen.
Chris / Forum beheer.
Chris / Forum beheer.
-
olivierfaber
Letsencrypt is gratis en wordt automatisch vernieuwd:
https://letsencrypt.org/
Los van dat je het zelf kunt installeren en beheren zijn er ook steeds meer providers met admin panelen zoals cpanel en directadmin die dit ondersteunen.
https://letsencrypt.org/
Los van dat je het zelf kunt installeren en beheren zijn er ook steeds meer providers met admin panelen zoals cpanel en directadmin die dit ondersteunen.
-
Waterrover
- Beheerder
Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een oplossing . Binnenkort werkt het weer zoals een Land Rover betaamt. Groet Chris / forum beheer